BAŤA KNOW-HOW – Exkluzívne semináre

👉LEADERSHIP BAŤA semináre
🎯Staňte sa úspešný ako Tomáš BAŤA. 
🎯Naučíme vás ako USPIEŤ vo vašom biznise.
🎯Buďte LÍDROM 21. storočia.

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s predajom prostredníctvom služby a s marketingovými nástrojmi firmy Baťa do roku 1945.

MARKETING:
I: Zásady propagácie a reklamy (9:30-11:45)
Základom kvalitnej propagácie je mať na mysli službu, a to službu nielen zákazníkovi, ale aj spoločnosti a verejnosti. Podrobné predstavenie služby, ako základného nástroja nielen pre podnikanie, ale aj reklamu a marketingovú prezentáciu.

Témou seminára je:
›› Predstavenie jednotlivých marketingových nástrojov využívaných firmou Baťa.
›› Zásady pre vytváranie marketingových kampaní a starostlivosť o zákazníka.
›› Edukácia predajcov, ako základného sprostredkovateľa marketingu firmy Baťa.

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s:
›› predajom prostredníctvom služby,
›› marketingovými nástrojmi firmy Baťa do roku 1945.

Čo si účastníci odnesú:
Oboznámenie sa s rozsahom marketingovej komunikácie firmy Baťa a so spôsobom práce marketingového oddelenia. Ukážky originálnych propagačných materiálov firmy a dobových reklám.

————–

SALES:
II: Obchod – služba ako základ podnikateľskej vízie (12:15-14:30)
Slovo služba sa stalo základným elementom podnikateľskej filozofie a stratégie firmy Baťa. Byť užitočný – teda schopný poslúžiť druhému človeku, bolo považované za najvyšší stupeň realizácie človeka v spoločnosti. Všetka obchodná, výrobná aj medziľudská činnosť mala byť vykonávaná v zmysle služby a v súlade s vnímaním služby vo firme Baťa.

Témou seminára je:
›› Predstaviť vnímanie služby v rámci Baťovej sústavy riadenia.
›› Predstaviť filozofiu služby, ako základ úspešného predaja.
›› Edukácia predajcov, a to cez tzv. „Škola pro prodavače“, kde budú predstavené jednotlivé kurzy, spôsoby výučby a možnosti využitia získaných poznatkov v súčasnosti.

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s:
›› vnímaním služby v rámci Baťovej sústavy riadenia,
›› pochopením služby, ako základ úspešného predaja,
›› Baťovským obchodným desatorom.

Čo si účastníci odnesú:
Základné poznatky o tom, že služba zaručuje nielen vyšší predaj a spokojného zákazníka, ale aj vyššie mzdy, spokojného zamestnanca a spokojný osobný život. Ďalej to budú informácie, ako využívať Baťovské obchodné desatoro v súčasnosti, ako sa starať o zákazníka, ako si s ním vytvárať vzťah, a prečo je základom neustály sebarozvoj.

Lektorka: Gabriela Culík-Končitíková — Nadace Tomáše Bati Zlín
Gabriela Culík-Končitíková sa dlhodobo venuje štúdiu Baťovej sústavy riadenia a jej aktuálnemu využitiu. Študuje doktorandský študijný program na Univerzite T. Baťu v Zlíne. V rámci svojej dizertačnej práce vypracováva model aplikácie personálnych zásad firmy Baťa do roku 1945 pre súčasné podnikateľské prostredie. Gabriela svoje štúdie publikuje, je autorkou niekoľkých kníh (napr. Srdcem baťovec). V súčasnej dobe pracuje tiež ako projektová manažérka pre Nadáciu Tomáša Baťu. Venuje sa zdieľaniu inšpiratívnych myšlienok Tomáša Baťu v rámci projektu Inšpirácia Baťa.

Sledujte nás na Instagrame a získajte zľavu na seminár: https://www.instagram.com/topcoach.sk/

Cena za kurz: 179€ (promokód: BATAVIP zľava 20%), vrátane obeda.
Miesto: Vienna House Easy Bratislava
Trvanie: od 09:30 do 14:30
Kapacita: 16-25 ľudí

Vstupenky
179 €
Cena za oba kurzy: 179€, vrátane obeda.
Detaily Eventu
  • Začiatok
    12. júna 2019 9:30
  • Koniec
    12. júna 2019 14:39
  • Status
    Ukončené
  • Organizátor
  • Lokalita
  • Miesto konania
    Vienna House Easy Bratislava
  • Adresa
    Galvaniho 28, 821 04 Bratislava
  • Telefón
    +421 914 703 900
  • Email
    sonastefkova@topcoach.sk