Ako komunikovať v náročných situáciách a efektívne zvládať konflikty

Obsah kurzu

– Konflikty, základné princípy, postoje a správanie v konfliktoch,
– Typológia konfliktov,
– Čo sa deje, keď sa konflikt nerieši?
– Spôsoby riešenia konfliktov,
– Kľúčové zručnosti efektívnej komunikácie pri riešení ťažkých situácií – empatia, počúvanie, asertivita, rešpekt,
– Nácvik techník a komunikačných zručností pri riešení problémových situácií z praxe účastníkov.

Čo sa Vám najviac páčilo? (z Vašich dotazníkov)

– „zdieľanie skúseností a postojov, praktické cvičenia a príklady zo života, prístup lektorky – osobný a aj odborná znalosť problematiky, kolektívna práca, spôsob vedenia školenia, zapájanie sa prostredníctvom aktivít – testy, cvičenia, celková atmosféra na školení“, „vysoká úroveň prednášky“, „celé školenie“, „som spokojná, veľa som sa naučila“, „praktické úlohy“, „príjemná a kľudná atmosféra, rôzne simulované situácie“.

Vstupenky
144 €
Detaily Eventu
  • Začiatok
    24. januára 2020 10:00
  • Koniec
    24. januára 2020 16:00
  • Status
    Ukončené
  • Kategória
  • Lokalita
  • Miesto konania
    Canadian Bilingual Institute
  • Adresa
    Obchodná 45
  • Telefón
    + 421 905 172 880
  • Email
    bpm@bpm-educat.com
Elisabetha